Ki vagyok én - Who am I (CASTING CROWNS)

2011.11.14 19:53

Ki vagyok én,
Hogy a mindenség Ura
Hallja hangomat,
Látja gondomat?
Ki vagyok én,
Hogy a Hajnalcsillag is
Minden utamon elôttem halad?

Nem azért, aki vagyok,
de azért, amit tettél,
nem azért, amit teszek,
de azért, Aki Te vagy!

Nézz rám, csak hervadó virágszál,
csak porba hulló árnyék,
csak csepp az óceánban,
mint párát, visz a szél,
mégis felém fordul arcod,
Uram, hallod, ha kiáltok,
És azt mondod nekem:
„Enyém vagy!“

Ki vagyok én,
hogy bár látod bûnömet,
újból rámemeled szent tekinteted?
Ki vagyok én,
hogy a hangod hallhatom,
és a vihar csendesül kivül és belül?

Nem azért, aki vagyok,
de azért, amit tettél,
nem azért, amit teszek,
de azért, Aki Te vagy!

Nézz rám, csak hervadó virágszál,
csak porba hulló árnyék,
csak csepp az óceánban,
mint párát, visz a szél,
mégis felém fordul arcod,
Uram, hallod, ha kiáltok,
És azt mondod nekem:
„Enyém vagy!“


Szerzõ:Gál Noémi (ford.)